Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.
В.О. Сухомлинський
Джерело: http://dovidka.biz.ua/vislovi-suhomlinskogo-pro-vihovannya/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua
Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів,
розумінняними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить
від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу.
Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення
всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації,
спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями,
глибоко розуміти традиції свого народу.
У зв'язку з цим виховна діяльність школи спрямована згідно напрямків:
• Превентивне виховання.
• Морально-етичне виховання.
• Художньо-естетичне виховання.
• Громадянське виховання.
• Трудове виховання.
• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.
• Економічне виховання.
• Екологічне виховання.
• Військово-патріотичне виховання.
• Родинно-сімейне виховання.
Учні школи є постійними учасниками різних районних, обласних, всеукраїнських конкурсів.
У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:
- тематичні загальношкільні лінійки та класні години;
- конкурси інтелектуально-розважальної ігри ;
- лекції, бесіди на правову тематику;
- анкетування;
- зустрічі з працівниками правоохоронних органів;
- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;
- батьківські лекторії;
- відвідування проблемних сімей вдома.
Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством.
Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського
піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників.