П`ятниця, 26.04.2024, 08:26
Вітаю Вас, Гость

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.

В.О. Сухомлинський

Джерело: http://dovidka.biz.ua/vislovi-suhomlinskogo-pro-vihovannya/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів,

розумінняними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить

від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу.

Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення

всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації,

спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями,

глибоко розуміти традиції свого народу.

 

У зв'язку з цим виховна діяльність школи спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянське виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Економічне виховання.

• Екологічне виховання.

• Військово-патріотичне виховання.

• Родинно-сімейне виховання.

Учні школи є постійними учасниками різних районних, обласних, всеукраїнських конкурсів.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

- конкурси інтелектуально-розважальної ігри ;

- лекції, бесіди на правову тематику;

- анкетування;

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів;

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями;

- батьківські лекторії;

- відвідування проблемних сімей вдома.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського

піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників.